pondelok 7. mája 2012

V brazílskych predajniach C&A sú na Facebook napojené aj vešiaky!

Fashion Likes - tak znie názov najnovšieho projektu istej brazílskej firmy, ktorá sa stará o promo dobre známym predajniam s oblečením C&A. Naši pánski čitatelia určite dobre poznajú ten pocit, kedy ich nežnej polovičke nestačí raz povedať, že v danej blúzke vyzerá naozaj super a tak sa nákupy menia pomaly na poriadne dlhú nočnú moru. Tým samozrejme nemáme nič proti ženám, veríme, že ten pocit beznádeje pri preplnených pultoch a regáloch s oblečením musí byť priam na nevydržanie ;-) 




A o čom to celý tento systém Fashion Likes? Funguje to veľmi jednoducho, v predajni sa nachádzajú špeciálne vešiaky s displejom. Tieto vešiaky rátajú počet "lajkov", ktoré daný kus oblečenia získal prostredníctvom Facebook katalógu od užívateľov fanúšikov obchodu. Tovar tak získava "lajknutia" a aj to môže byť pre niektorých nakupujúcich motiváciu pre kúpu daného oblečenia. Takýmto zaujímavým spôsobom však aj samotná predajňa získava väčší počet fanúšikov na sociálnej sieti. 

Nápad Fashion Likes uvedený v predajni C&A v meste Sao Paolo  je jedinečný aj v tom, že zaujímavým spôsobom vytvára vzťah medzi Facebookovými fanúšikmi, reálnymi nakupujúcimi a daným obchodom... Celé riešenia má aj psychologický efekt, určite viac ľudí zaujem tričko s väčším počtom "zdvihnutých palcov" na vešiaku. 

Tak čo myslíte, vedeli by ste si to predstaviť aj v našich obchodoch? Ak by ste mali do brazílskeho mesta Sao Paulo cestu, určite nám dajte vedieť ako to funguje v praxi :-) Pre lepšiu predstavu ešte pridávame oficiálne video.

Fashion Likes video: 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára